Mojezáliby.cz
Kategorie: IT&ME

Google Cloud Connect

Google Cloud ConnectZajímavá aplikace od Googlu, která naučí vaše office synchronizovat s Google Docs. A na co, že to tedy je? Představte si reálnou situaci, kdy pracujte na více počítačích a potřebujte mít přístup ke společným souborů, například pracovním, nebo studijním materiálům. S tímto doplňkem je to velice snadné, cokoli uložíte v klasickém Wordu (Excelu, Powerpointu) se při současném připojení na internet odesílá a synchronizuje na internetu...

Když poté přijdete k druhému počítači a potřebujete se souborem pracovat, nebo si ho jen prohlédnout, stačí opět přímo v office otevřít složku se synchronizovanými soubory, vybrat soubor a můžete pokračovat v práci. Při uložení pak budete jen dotázáni, zda synchronizovat původní soubor, nebo vytvořit svou zcela nový. Prostě, jednoduché a účinné...

Tento doplněk ocení zejména lidé pracující na více počítačích. Mně osobně pomohl hlavně v průběhu studia, kdy jsem do školy nosil netbook a doma měl počítač. Přednášky a veškeré poznámky jsem měl dostupné a synchronizované na obou zařízeních, navíc při psaní diplomové práce jsem se nebál o ztrátu dat. Také distribuce studijních materiálů mezi spolužáky byla mnohem jednodušší, stačilo jim jen poslat zkrácený odkaz k souboru uloženému na webu.

A zde malé představení přímo od Google (české titulky).




A zde odkaz pro stažení - Google Cloud Connect.




Vydáno: 8.12.2011 12:14 | 
Přečteno: 1339x

Hodnocení:

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.



© 2018 Mojezáliby.cz

SunLight CMS | Admin